Idag är det fredag och, enligt mig,  veckans bästa dag! Hugo förstår inte riktigt att jag tycker just fredag är den bästa dagen - varför inte lördag el söndag liksom? Jag älskar fredagskänslan, att veta att vi har hela helgen framför oss, lediga tillsammans. Försöker se till att huset är någotsånär städat, handlar alltid hem en bukett blommor (denna årstid oftast tulpaner), gör lite extra god mat - eller bara köper hämtmat, eftersom fredagkväll också är veckans tröttaste! Med det sagt så är det tyvärr så att Andreas måste jobba imorgon, men det hör till ovanligheterna nu för tiden. Denna vecka har han jobbat sena kvällar och nu blir det även lördag som sagt, men förhoppningsvis så är det bara tillfälligt..
Svårt det där, som egen företagare finns det sällan en balans - man vill ju ha mycket jobb men oftast kommer allt på en gång och då blir det istället lite för mycket. Jaja.
 
Fredag i alla fall! Tror Hugo har tröttnat på mitt fredagstjat "Idag är det ju fredag och min favoritdag!" sa jag glatt vid frukostbordet.
"Ja ja, jag VET" suckar Hugo med en uttråkad min.
7-åringar. Dramatiska "minitonåringar" med butter uppsyn, blandat med det glada nyfikna lilla barnet....inte lätt! <3

Kommentera

Publiceras ej