Strålande vårdag ute, blå himmel och soool - solen, jag har saknat dig! Denna vinter har inte varit lik någon annan, grått och mörkt, knappt några soltimmar alls. Inte undra på att det känns som att hela kroppen, själen skriker efter ljus..! Jag passar på att njuta för fullt, nästa vecka kommer tydligen vintern tillbaka.
 
Så mitt första inlägg blev om vädret. Haha.
 
Ska snart stänga ner datorn och böckerna och bege mig till ett lunchpass på gymmet - easyline! Nu var det två veckor sen så känner mig något seg - dags att komma igång igen! Så trött på sjukdomar som ställer till det. Nu är jag frisk, har jag bestämt.
 
Vill ge detta bloggandet en chans, hur jag ska hinna vet jag inte :) men jag älskar ju att skriva, har ett stort behov av det - så kanske är detta en riktigt bra ide?

Kommentera

Publiceras ej